MARC details
000 -LEADER |
campo de control de longitud fija |
01905naa a2200277 a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
AR-LpUFIB |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240131171009.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
ta |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230201s2005 xx do 000 0 eng d |
024 8# - IDENTIFICADOR DE OTROS ESTÁNDARES |
Número estándar o código |
DIF006258 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
AR-LpUFIB |
Lengua de catalogación |
spa |
Centro/agencia transcriptor |
AR-LpUFIB |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Madoz, María Cristina |
9 (RLIN) |
248554 |
245 10 - MENCIÓN DEL TÍTULO |
Título |
Analysis of web based learning use in a first course of algorithmics |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
ref_localidad@NULL : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2005 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 archivo (297,9 kB) |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Formato de archivo: PDF. -- Este documento es producción intelectual de la Facultad de Informática - UNLP (Colección BIPA/Biblioteca) |
520 ## - RESUMEN, ETC. |
Sumario, etc. |
This paper presents an analysis of the aspects to take into account when reformulating the teaching and learning processes of a first course of Algorithmics employing elements of Distance Education in a Web-based virtual environment. Particularly it analyzes a large experience (more than 1000 students) carried out in the initial subject of Algorithmics (Computer Programming, annual subject), of the School of Computer Sciences at the UNLP, on three different student's profiles. In addition, this paper discusses the difficulties of distance education on subjects with an important experimental component, such as the analyzed first course of Algorithmics. Finally, the results obtained in the initial evaluation of the different student profiles are presented, analyzing the advantage and disadvantages of using these technologies in the initial graduate courses on Computer Sciences. |
534 ## - NOTA SOBRE LA VERSIÓN ORIGINAL |
Encabezamiento principal del original |
Journal of Computer Science & Technology, 5(4), pp. 239-243. |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
EDUCACIÓN A DISTANCIA |
9 (RLIN) |
64184 |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
ALGORITMOS |
9 (RLIN) |
176265 |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gorga, Gladys Mabel |
9 (RLIN) |
248553 |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
De Giusti, Armando Eduardo |
9 (RLIN) |
248540 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme de Recursos |
<a href="http://goo.gl/aFzbsw">http://goo.gl/aFzbsw</a> |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme de Recursos |
<a href=" http://catalogo.info.unlp.edu.ar/meran/getDocument.pl?id=901"> http://catalogo.info.unlp.edu.ar/meran/getDocument.pl?id=901</a> |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA SECUNDARIOS (KOHA) |
Tipo de ítem Koha |
Capítulo de libro |