El fundamento económico de la publicidad

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Biblioteca de Ciencias Económicas, Políticas y Sociales / dirigida por Manuel de TorresPublication details: México, D. F. : Aguilar, 1949Description: xxxi, 262 pSubject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Fac.Ciencias Económicas PHL 659.1 BIS (Browse shelf(Opens below)) Consulta en Sala DEO-LIB-05531
Libros Libros Biblioteca Fac.Ciencias Económicas DEP 659.1 BIS (Browse shelf(Opens below)) Available DEO-LIB-05380
Libros Libros Biblioteca Fac.Ciencias Económicas DEP 659.1 BIS (Browse shelf(Opens below)) Available DEO-LIB-05532
Libros Libros Biblioteca Fac.Ciencias Económicas DEP 659.1 BIS (Browse shelf(Opens below)) Available DEO-LIB-06056
Libros Libros Biblioteca Fac.Ciencias Económicas DEP 659.1 BIS (Browse shelf(Opens below)) Available DEO-LIB-05381

Título original: The Economics of Advertising

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha